January 10, 2015

The first outfit post of 2015

Heipsaan:) Ensimmäinen asupostaus tältä vuodelta ja ensimmäistä kertaa uudet saappaat jalassa. Mitäs tykkäätte? Ite oon ainaki iiiihan rakastunu tähän saapas ja hame yhdistelmään. Ei yhtään liian raskas kun saappaissa on korkoa. Matalien saappaiden kanssa vaikutelma voisi olla päinvastainen, kun mulla on niin lyhyet jalat muutenkin.

Viikkoon ei oo kuulunut muuta kuin lukemista ja työntekoa. Tylsää, tylsää.. Ei siis sen suurempaa kerrottavaa mun arjesta. Tai no eilen tehtiin poikaystävän kanssa pizzaa ja katottiin leffaa, jos sitä nyt sen suuremmin tekemiseksi voi kutsua. XD

Tänään mennään perheen kanssa syömään ravintola Savoyhin pikkuveljen 14-vuotsi synttäreiden kunniaksi. Pari kertaa aiemmin olen siellä ollut syömässa ja en ole vielä kertaakaan pettynyt. Innolla siis odotan illallista.. 
IMG_1324
IMG_1311
Tähdellä merkityt valokuvat53
IMG_1317
IMG_1349
Coat/Andiata, Skirt/Andiata, Shoes/Kalliste, Bag/Chanel, Fur/Andiata, Sunnies/Burberry

6 comments :

  1. such a styish black look! i like the little black fur ! <3


    nice greetings from germany,
    Jule from www.feuer-fangen.blogspot.de

    ReplyDelete
  2. Mites se laukkupostaus ja postaus wanhoista? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Äääh apua oon ihan kokonaan unohtanut!! Koitan ainakin tehä sen wanhojen postauksen mahd. nopeasti :)

      Delete


Powered by Blogger