January 20, 2015

My outfits of year 2014 Part. 1

Moikka! Blogin puolella ollut taukoa postailun suhteen, on ollut kauhea kiire koulussa ja sää ei ole ollut kuvailun puolesta paras mahdollinen.. Senpä vuoksi ajattelin tehdä tällasen vuosikatsauksen asuihini. Teen tän kahdessa osassa; nyt ensin tulee viime kevään ja kesän asut, ja huomenna tulee syksyn ja talven vuoro.

Tuntuu niin hullulta että siitä on kohta jo vuosi kun alotin bloggaamisen. Aika kuluu huiman nopsasti :D. Nykyään en edes voisi kuvitella elämää ilman bloggaamista! Tästä on tullut osa arkea ja mulle tärkeä itse ilmaisun keino. Rakastan vaatteita ja kaikkea siihen liittyvää, ja on ihanaa huomata että olen pukeutumisellani pystynyt inspiroimaan ainakin osaa teistä, lukijoistani. :) Haluankin kiittää kaikista niistä positiivisista ja iloa päivääni tuovista kommenteista, mitä olen teiltä saanut!

Asut on aika järjestyksessä sen mukaan miten oon niitä postaillut. Itselle pomppasi silmään miten paljon värejä olen oikeasti asuissani käyttänyt! Mustan, beigen, valkoisen ja muiden neutraalien värien käyttäjänä olen aika ylpeä siitä miten hyvin olen olen uskaltautunut oman mukavuus alueeni ulkopuolelle. ;)

1. Kevät, ylärivissä näette ensimmäiset asukuvani. Tuntuu kuin niiden ottamisesta olisi ikuisuus haha. :D

Kollaasit26

2. Sitten siirrytään kesään. Osan kesäkuvista jouduin jättämään pois kun muuten kollaaseista ois tullu niin isoja. Pastellinsävyt ja hopea oli itselle se "must" juttu.

Tähdellä merkityt valokuvat54

3. Sitten siirytään loppu kesään ja alkusyksyyn, tähänkään en valitettavasti saanut kaikkia mahdutettua.. Koko valkoinen ja erilaiset kukka kuosit oli mulla koko kesän kovassa käytössä, ihanan  näköisiä ruskettuneella iholla! Kesää odotellessa.. :)

Tähdellä merkityt valokuvat55

Huomiseen! <3

No comments :

Post a Comment


Powered by Blogger