September 10, 2014

Tartan Pattern

Skottiruutu ei poistu trendi paletilta mihinkään tänäkään syksynä. Mikä ei minua todellakaan haittaa, sillä olen aivan hulluna skottiruutuun!<3Viininpunaista, valkoista ja mustaa, kaikki lemppari värit samassa kuosissa. Olenkin onnistunut hamstraamaan tätä samaista kuosia jo jonkun verran. Pakko myöntää, itseltäni löytyy tässä samaisessa kuosissa ja materiaalissa sekä leveät housut että kapeat kotoa. Niissä on vaan NIIN täydellinen istuvuus minulle.

Vähän omista kuulumisistani. Olen aivan totaalisen väsynyt tähän lukemiseen. Päivät kuluvat sohvalla maaten kirjojen parissa ja illalla raahaan itseni salille. Ja tottakai jääkaapille ravaan vähän väliä kun haen piristystä tähän "lukemis masennukseen". Eli perus abi elämää, eipä minulla oikeastaan muuta mielenkiintoista kerrottavaa tästä arjestani ole. Jos nyt tuota vähäistäkään voi laskea mielenkiintoiseksi haha :D

Jotain positiivista sentään on tulossa. Ensi viikon tiistaina pääsen osallistumaan Optio-Gaalaan ja saman viikon torstaina torstaina lähden kirjoitusten jälkeen Pariisiin. Tuntuu kuin en olisi ollut Pariisissa ikuisuuksiin vaikka toukokuussa kävin siellä viimeksi. Hirveä ikävä lempi kaupunkiani!!

Normaalisti olen joka syksy ja talvi päässyt osallistumaan Premiere Visioniin, jotka ovat Pariisissa järjestettävät kangasmessut. Siellä julkistetaan ensimmäiseksi tulevan sesongin trendit ja värit, mistä sitten niiden tietojen mukaan ostetaan kankaat seuraavaan mallistoon. Tänä syksynä kuitenkin minulla kävi niinkin huono tuuri, että juuri samaisena päivänä kun messut olisivat, on minulla Yo-kirjoitukset.  Niimpä jään messuista paitsi kokonaan, mutta pääsen silti torstaista eteenpäin nauttimaan äidin kanssa Pariisista ihan vaan lomailun merkeisssä. Harmittaa että messut jäävät nyt minulta paitsi, mutta onneksi sitten helmikuussa on uusi mahdollisuus.. :)

IMG_2151 IMG_2054 IMG_2111 IMG_2001 IMG_2007

Ihanaa viikon jatkoa kaikille! :)

Bleiser/Andiata, West/Andiata, Shirt/H&M, Jeans/Andiata, Shoes/Zara, Bag/Chanel

4 comments :


Powered by Blogger